Talleres familiares

EL ZOO DEL MUSEU DE BELLES ARTS

Has vist la quantitat d'animals que hi ha representats dins de les obres del Museu de Belles Arts de València?. Descobriràs lloros, mosques, insectes, vaques, tigres... a través dels diferents artistes i les seues obres exposades a les nostres sales de la col·lecció permanent.

En aquesta activitat, et convidem a reproduir amb pintura, cartó i diferents materials algun dels animals representats en les obres que visitaràs prèviament amb la persona encarregada del taller. Participa en aquesta expedició i recrea els animals que trobes en la nostra activitat.

Horari: diumenges 6, 13, 20 i 27 d'octubre de 2019, d'11:30 a 13:00 h.

Dirigit a públic infantil de 5 a 12 anys (màxim 20 participants per taller).

Per a participar en aquest taller es necessita reserva prèvia i confirmació d'aquesta. Reserva la teua plaça enviant un correu a monica@icaedro.com amb el nom dels participants i la seua edat.

FEM ARQUITECTURA

En aquesta activitat els participants disposaran, a manera de joc de construcció, de les diferents formes geomètriques que conformen els elements del Pati de l'Ambaixador Vich: columnes, capitells, arcs... Amb les peces de grandària gran es crearà en aquest singular espai del Museu de Belles Arts de València un paisatge de construccions realitzades pel públic infantil amb la seua pròpia visió arquitectònica.

Horari: tots els diumenges a partir del 6 d'octubre de 2019 fins al 19 de gener de 2020, d'11:30 a 13:30 h.

Dirigit a xiquets i xiquetes de 3 a 6 anys, acompanyats d'un adult.

Taller sense reserva prèvia, fins a completar l'aforament (limitat en cas de màxima afluència).